Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dějiny hudby
Janeba, Jakub ; Čumlivski,, Jan (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
V knize Dějiny hudby se jednoduchým, uceleným způsobem čtenář dozví o hudbě skrz všechny epochy lidstva (od pravěku až po současnost). Kniha je ilustrovaná, aby bavila jak malé, tak i velké čtenáře, kteří ocení kvalitu zpracování. Text v knize je zpracovaný ve strukturovaných info-blocích, profilech hudebníků a krátkých básničkách, sloužící jako mnemotechnická pomůcka. V rámci bakalářské práce řeším grafický koncept, ilustrování, koncept vydávání knihy, přípravu prodejního eshopu.
Dějiny hudby
Janeba, Jakub ; Čumlivski,, Jan (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
V knize Dějiny hudby se jednoduchým, uceleným způsobem čtenář dozví o hudbě skrz všechny epochy lidstva (od pravěku až po současnost). Kniha je ilustrovaná, aby bavila jak malé, tak i velké čtenáře, kteří ocení kvalitu zpracování. Text v knize je zpracovaný ve strukturovaných info-blocích, profilech hudebníků a krátkých básničkách, sloužící jako mnemotechnická pomůcka. V rámci bakalářské práce řeším grafický koncept, ilustrování, koncept vydávání knihy, přípravu prodejního eshopu.
Informační chování redaktorů ve vydavatelském průmyslu
Hajdová, Marie ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Stöcklová, Anna (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku informačního chování redaktorů z nakladatelství s důrazem na informační potřeby a zdroje informací. V první části se zabývá pozicí nakladatelství v informační společnosti, představuje trend elektronického publikování a jeho vliv na podobu knižního trhu. Následuje terminologický přehled vybraných pojmů z nakladatelství a jejich analýza. Další kapitola je shrnutím teorie informačního chování, souvisejících konceptů, modelů a dosavadních výzkumů v ČR. V závěru práce jsou shrnuty a analyzovány výsledky výzkumu, který byl pro potřeby práce realizován mezi českými redaktory. Na základě těchto výsledků jsou součástí práce také návrhy na zvýšení informační gramotnosti redaktorů.
Využití marketingového mixu v knižním nakladatelství
Pažúrová, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Zelený, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing středně velkého knižního nakladatelství Kniha Zlín. Cílem práce je analyzovat nástroje komunikačního mixu, tyto nástroje zhodnotit a navrhnout doporučení, která by komunikaci nakladatelství se zákazníky mohla vylepšit. V úvodní části je pozornost věnována vymezení marketingových pojmů a marketingového mixu se zaměřením na knižní trh, dále se pak práce věnuje specifikaci českého knižního trhu. Praktická část práce je zaměřena na nakladatelství Kniha Zlín, zahrnuje popis společnosti a analýzu komunikačních nástrojů, na kterou navazuje zhodnocení komunikačního mixu a doporučení pro jeho zefektivnění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.